c/all — aina mukana

Uusimmat tavat tiedonhallintaan

Täyden mitan järjestö- ja yrityskanta, jota voit käyttää tietokoneella (PC/Mac), web-selaimella tai älypuhelimella. Paikasta riippumaton —  kaikki pilvi/virtuaalipalvelut!

Verkkokauppa

  • tallentaa kaikki käynnit ja klikkaukset
  • jäsen- tai markkinointipostin helposti valittavien kriteerien mukaan
  • tilastoi ja mittaa postitustesi tehon

Tuoterekisteri

  • päivitykset muutamassa sekunnissa
  • kampanjat ja tarjoukset muutamalla painikkeella
  • kuva-aineisto valmiista mediapankista tai verkon yli

Asiakashallinta

  • kaikkialla saatavilla
  • osto- ja palveluhistoria automaattisesti
  • välilehdet näyttävät sijainnit ja reitit
  • reaaliaikaista tietoa mistä tahansa web-osoitteesta

Katso tästä kuvankaappaukset

Miten organisaatiosi toimii?

  • c/all tallentaa dataa missä tahansa formaatissa: kuvat, dokumentit, ohjelmaversiot
  • kun selaat webiä, voit tallentaa kaiken raahaamalla kuvat, tekstit ja osoitteet suoraan tietokantaasi. Jos tarpeen, voit palata osoitteeseen napautuksella
  • strateginen muistikirja, josta voit hakea tietoa nopeasti muistioihin, kokouksiin

Näin aloitat — näin laajennat

  • monelle c/all riittää vuosiksi - mukana on moduuleita, joita ei tarvitse ottaa heti käyttöön
  • vapaa kehitysympäristö - ohjelmaa voi muokata ja täydentää vapaasti
  • nopea ja edullinen kehitystyö - Carnac tukee ja kehittää etäkäytöllä, usein ilman viivettä

Oletko ajan tasalla?

  • vanhat rekisterit eivät palvele nykyhetken käyttäjää: c/all tuo mukaan sisäänrakennetun Excel- ja pdf-tuotannon, automaattisesti webistä tietoa hakevat kentät, älykkäät suunnatut joukkopostitukset

Filemaker 16

  • c/allin käyttöön tarvitset FileMaker-ohjelmiston. Maailman myydyin standalone-tietokanta on saanut uusimmassa versiossaan suuren määrän uusia verkko- ja turvallisuustyökaluja
  • lisensointi on helppoa: edustamme sitä samoin kuin 100 000 muuta atk-tuotetta. Useat sertifikaatit ja kehittäjäjärjestöjen jäsenyydet takaavat että saat aina asiantuntevan palvelun ja kaikki mahdolliset tehtaan edut

Kun työkalut ovat kunnossa, voit keskittyä olennaiseen.

Peruskannan rakenne:

  1. Henkilörekisteri
    1. Listaus ja perusraportointi
    2. Automaattinen kartta- ja reittihaku
    3. Automaattiset haut halutuista tietolähteistä
    4. Ostohistoria
    5. Sähköpostitukset
  2. Tuoterekisteri
    1. Listaus ja perusraportointi
    2. Web-tuonti ja -vienti
    3. Tuote- ja eräkohtainen katelaskenta
  3. Laskutus
    1. Listaus ja perusraportointi
    2. Reaaliaikainen tilastointi
    3. Integroitu Excel- ja PDF-tuotanto
  4. Seuranta
  5. Kirjanpito
    1. Omaa operatiivista käyttöä varten: tilastointi
    2. Eräkohtainen katelaskenta
  6. Kalenteri
    1. Henkilökohtaiset hälytykset
  7. Web-rekisteri
    1. Verkkokaupan asiakkaat, tilastointi, linkitys pääkantaan
    2. Asiakkaiden chat
    3. Ostohistoria
  8. Web-ostoskori

Kokonaishinta 1600 €*

Räätälöinnit, jatkokehitys ja tuki: tuki- ja ylläpitopalvelut.
*alv 0%

Kyllä, haluan kuulla lisää — ottakaa minuun yhteyttä!