Nopea ja selkokielinen ratkaisu tietoteknisiin pulmiin vapauttaa aikasi muuhun.

Carnacin kattava tukipalvelu auttaa tilanteessa kuin tilanteessa, vuoden ja vuorokauden ympäri. Etätuki on aina paikalla, tarvittaessa viiveettä laitteellasi. Mikäli ongelmat eivät ratkea etätuella, tulee tukihenkilö luoksesi. Tuen tavoitat helposti puhelimella, sähköpostilla tai extramme chatilla.

Varmista itsellesi kunnon IT-tuki vuodelle 2018!

General Media Carnac pähkinänkuoressa:

  • Tukipalvelut 24/7, räätälöitävissa tarpeidesi mukaan (lue lisää TÄSTÄ)
  • Laaja laite- ja ohjelmisto-edustus sekä  -tuntemus useiden suurimpien valmistajien partnerina (lue lisää TÄSTÄ)
  • Ohjelmistosuunnittelu tarpeittesi mukaan: valmiilla kevytsovelluksilla (esim. c/all) tai täysin mielesi mukaan räätälöidyillä ohjelmilla
  • Yrityssovellukset, arkistot, multimediapankit
  • Mobiiliohjelmat pitävät kaiken aina saatavillasi – turvallisesti

Halutessasi saat meiltä koko paketin ’avaimet käteen’ -periaatteella: valitsemme kanssasi sopivat laitteet ja asennamme ne käyttökuntoon, ylläpidämme virtuaalipalvelimilla sekä opastamme laitteiden ja ohjelmistojen tehokkaaseen käyttöön. Tämän jälkeen autamme mikäli ongelmia ilmenee.

Lisätietoja saat: 040 635 1000 tai carnac@carnac.fi tai täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Ota yhteys nyt!


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *